Základné informácie
- 2 semestre
- 15 predmetov
- Prezenčná a online forma
- Bratislava, Dunajská Streda, Komárno, Košice, Partizánske, Zvolen
Podmienky prijatia na štúdium
- Ukončené vysokoškolské štúdium prvého stupňa (Bc.)
- Ukončené štúdium MBA
Jazyk štúdia:
- 🇸🇰
- 🇭🇺
- 🇬🇧
Cena s DPH:
3 750€
Program doktorského stupňa „Doctor of Business Administration“ (DBA) je profesijný vzdelávací program, ktorý prináša medzinárodne uznávaný neakademický titul a je písaný za menom.
Program Doctor of Business Administration (DBA) je profesionálny vzdelávací program, ktorý posúva účastníkov na najvyššiu možnú úroveň poznatkov. Je to pokročilý program, ktorý vychádza z titulu MBA a vysokoškolského vzdelania na druhom stupni a poskytuje účastníkom špeciálne rozšírenie ich manažérskych vedomostí a zručností. Tento vzdelávací program sa zameriava na skutočné problémy a situácie, s ktorými sa firmy alebo verejné inštitúcie denne stretávajú.
„DBA“ je vhodný pre vysoko postavených manažérov, podnikateľov, zamestnancov verejného sektora, zástupcov neziskových organizácií a všetkých, ktorí sa chcú posunúť vpred oproti ostatným. Titul DBA je dlhodobo uznávaný v zahraničí a jeho držitelia sú veľmi vážení v medzinárodných firmách a inštitúciách. Absolvent DBA programu je považovaný za odborníka so vzácnymi znalosťami a praktickými skúsenosťami.
Práve dôraz na praktický prístup prispieva k dodatočnej hodnote štúdia DBA a zvyšuje kvalifikáciu študentov, čím sa zvyšuje ich hodnota na trhu práce a otvárajú sa im nové a lepšie kariérne možnosti a pracovné pozície.
Čo je prínosom DBA štúdia?
- absolvent má možnosť zvýšiť svoju kvalifikáciu a získať prestížny manažérsky titul
- prístup k sylabom štúdia, online študijnému materiálu
- rozvoj praktických znalostí, kompetencií a zručností v odbore
- možnosť štúdia z pohodlia domova
Tento program je dostupný aj vo forme on-line štúdia, garantovaný 100% flexibilitou!
KREDITOVÝ SYSTÉM POSTGRADUÁLNEHO ŠTÚDIA DBA
| Zoznam predmetov |
|---|
| I. SEMESTER |
| Informačné systémy v manažmente |
| Strategické riadenie |
| Manažérska psychológia |
| Finančné rozhodovanie v praxi |
| Marketing produktu a značky |
| Manažérska etika |
| Masmediálna komunikácia |
| Metodika záverečnej práce |
| II. SEMESTER |
| Právo obchodných spoločností |
| Medzinárodné podnikanie |
| Rokovanie a vyjednávanie v podnikaní |
| Prezentácie v medzinárodnom kontexte |
| Tvorba a aplikácia PR |
| Výskum v ekonomických vedách |
| Hospodárska súťaž, právo nekalej súťaže |
| Spolu / Total |