Základné informácie
- 2 semestre
- 15 predmetov
- Prezenčná a online forma
- Bratislava, Dunajská Streda, Komárno, Košice, Partizánske, Zvolen
Podmienky prijatia na štúdium
- Ukončené vysokoškolské štúdium prvého stupňa (Bc.)
- Ukončené štúdium MBA
Jazyk štúdia:
- 🇸🇰
- 🇭🇺
- 🇬🇧
Cena s DPH:
3 750€

Program doktorského stupňa „Doctor of Business Administration“ (DBA) je profesijný vzdelávací program, ktorý prináša medzinárodne uznávaný neakademický titul a je písaný za menom.
Program Doctor of Business Administration (DBA) je profesionálny vzdelávací program, ktorý posúva účastníkov na najvyššiu možnú úroveň poznatkov. Je to pokročilý program, ktorý vychádza z titulu MBA a vysokoškolského vzdelania na druhom stupni a poskytuje účastníkom špeciálne rozšírenie ich manažérskych vedomostí a zručností. Tento vzdelávací program sa zameriava na skutočné problémy a situácie, s ktorými sa firmy alebo verejné inštitúcie denne stretávajú.
„DBA“ je vhodný pre vysoko postavených manažérov, podnikateľov, zamestnancov verejného sektora, zástupcov neziskových organizácií a všetkých, ktorí sa chcú posunúť vpred oproti ostatným. Titul DBA je dlhodobo uznávaný v zahraničí a jeho držitelia sú veľmi vážení v medzinárodných firmách a inštitúciách. Absolvent DBA programu je považovaný za odborníka so vzácnymi znalosťami a praktickými skúsenosťami.
Práve dôraz na praktický prístup prispieva k dodatočnej hodnote štúdia DBA a zvyšuje kvalifikáciu študentov, čím sa zvyšuje ich hodnota na trhu práce a otvárajú sa im nové a lepšie kariérne možnosti a pracovné pozície.
Čo je prínosom DBA štúdia?
- absolvent má možnosť zvýšiť svoju kvalifikáciu a získať prestížny manažérsky titul
- prístup k sylabom štúdia, online študijnému materiálu
- rozvoj praktických znalostí, kompetencií a zručností v odbore
- možnosť štúdia z pohodlia domova
Tento program je dostupný aj vo forme on-line štúdia, garantovaný 100% flexibilitou!
KREDITOVÝ SYSTÉM POSTGRADUÁLNEHO ŠTÚDIA DBA
Zoznam predmetov |
---|
I. SEMESTER |
Informačné systémy v manažmente |
Strategické riadenie |
Manažérska psychológia |
Finančné rozhodovanie v praxi |
Marketing produktu a značky |
Manažérska etika |
Masmediálna komunikácia |
Metodika záverečnej práce |
II. SEMESTER |
Právo obchodných spoločností |
Medzinárodné podnikanie |
Rokovanie a vyjednávanie v podnikaní |
Prezentácie v medzinárodnom kontexte |
Tvorba a aplikácia PR |
Výskum v ekonomických vedách |
Hospodárska súťaž, právo nekalej súťaže |
Spolu / Total |